Vi har haft några fantastiskt trevliga träffar i Göteborg och den 22 mars var det dags igen!
För fjärde gången i rad ordnade vi en träff i Göteborg i GlazeForFun-tappning och återigen blev det succé!
Precis som tidigare valde vi att lägga evenemanget samtidigt som en dryckesmässa i stan – den här gången Vin & Delimässan på Svenska Mässan. Inte för att alla nödvändigtvis ska gå på den, men för att de som åker långt för att delta på våra fester ska ha ett legitimt skäl att åka till Göteborg som de kan berätta om hemma, och också för att ha något att göra under dagen på lördagen.
Den här gången var det inte så många som valde att gå på mässan, istället passade man på att njuta av den hörliga vårsolen på stans uteserveringar. Sedan samlades vi hela gänget för en gemensam middag med som vanligt god mat och snabb service. Som vanligt på middagen blir det många som upptäcker gamla bekanta i gänget, samtidigt som de som inte varit med förut snabbt kommer in i gemenskapen.


Vi höll förstås en kort presentationsrunda, och så berättade vi lite kort om kvällen, men även om kommande planerade aktiviteter. Dörren till klubben stod sen öppen under en timme, och den här gången droppade folk in i ett ganska jämnt flöde så vi undvek alltför mycket trängsel. De som aldrig varit där förr fick en rundvandring medan övriga njöt av välkomstbubblet och fortsatte mingla med gamla och nyfunna vänner.
Den här gången var det som allltid full fart i alla sängar, gungan var ständigt i rörelse och även korset användes flitigt, men det var aldrig trångt. Istället var det en ovanligt hög ljudnivå i loungedelen, men vad gör det när det framför allt är glada skratt som hörs?

Det värmer verkligen i våra hjärtan när vi ser hur folk hittar nya vänner, det byts telefonnummer och bokas nya träffar, och vi vet att många har hittat fina vänner på GlazeForFunträffar. Det gör oss både glada och stolta!
