Vi har varit på klubben ganska många gånger och trivs bra med både miljön och de gäster vi stött på. Det är rent och fräscht på alla sätt, dessutom har klubben en bra alkoholpolicy! Du får bara två eller möjligen tre glas.
- Relativt liten men mysig klubb i industriområde.
- Lätt att nå via spårvagn, finns också parkering precis utanför.
- Nära till hotell om man önskar sova över.
- Omklädningsrum med plastbackar för kläderna och små låsbara skåp för plånbok och mobil. Nyckeln lämnas i baren.
- Bar och loungedel för dryck, mat och mingel. All inclusive, allt ingår i entrén.
- BDSM-rum med gunga, mörkrum, några rum med stora sängar med plats för många. Det finns också mer privata rum, bland annat med en rund säng.
- Massagebänk, gloryhole, duschar och bastu.
- Drivs av Mirre och hennes fantastiska crew.
- Man måste vara medlem för att kunna anmäla sig, men medlemskapet är gratis.
- Inget dropin.
- Har fester 2-3 gånger i veckan.
- Familjärt och trevligt.
Klubben har ett bra bokningssystem där man ser hur många singlar resp par som är anmälda, det är en mycket bra balans i antal/”sort” efter tema! Dessutom är det den klubb som vi tror lagt mest vikt på se till att alla gäster (killar, tjejer och par) är hänsynstagande och skötsamma när de är på klubben, en viktig del för allas trygghet. Att börja med lite social samvaro i bar/loungen är en bra start på kvällen och ger lite överblick över kvällens gäster.
Det har hänt mer än en gång att vi varit först in i lekrummen då vi kanske är mer kvällströtta än andra, men varför vänta med det viktigaste till sist på kvällen? Är ni nya som swingers är Amante den klubben vi tveklöst skulle rekommendera som en fin start.