Vi har endast besökt klubben en gång, för vår del ligger den lite avigt till då vi inte alltid har tillgång till bil. Vid vårt besök var det en grupp som uppenbarligen kände varandra och även om vi är vana swingers hade vi lite svårt att ta oss in i “gemenskapen”. Vi har i och för sig inga problem med att leka själva så vi tog tillfället i akt att rocka loss i BDSM-rummet nere i källaren.
- Inhyst i en större villa ute på landet. Bil är absolut nödvändigt för att ta sig dit. Finns ställplatser för husbil, även 2 rum som går att övernatta i.
- Omklädningsrum med plastbackar för kläderna och små låsbara skåp för plånbok och mobil. Nyckeln lämnas i baren.
- Bar och loungedel för dryck, mat och mingel. Här serveras ibland mat innan klubben öppnar. All inclusive, allt ingår i entrén.
- I källaren finns mörkrum och BDSM-rum med gunga, kors, gloryhole och mycket mer.
- På övervåningen finns rum med stora sängar med plats för många samt två parrum.
- Drivs av Heffner med crew.
- Man måste boka i förväg på telefon för att komma med på gästlistan.
- Har fester 2-3 gånger i veckan.
Vi var uppe på ovanvåningen en stund men där trivdes vi inte alls - stor öppen yta med spanande killar och en gunga som var bland det sämsta vi provat. Vi fick helt enkelt inte feeling i det stora rummet och denna kväll var inte tillräckligt med besökare för att skapa någon spänning i smårummen som fanns.
Så tillbaka till BDSM avdelningen, ögonbindel på tjejen och fäst vid korset blev det en omgång med handflator och vad som gick att hitta i form av flogger, paddel och piskor. Helt ok saker även om det var lite dinkytoys-känsla. Vi höll på i typ 2 timmar, blandade med gungan i källaren som var riktigt bra! Fick blandat in någon mer kille, men par eller tjejer som ville vara med lyste tyvärr med sin frånvaro.
En sak som vi tyvärr reagerade mycket negativt på var att några par som tagit den stora sängen i BDSM-rummet i besittning ägnade sig mer åt att prata och skratta högljutt, ett verkligt tabu i BDSM-rum! Mr Heffner som verkar styra upp saker och ting med fast hand i andra sammanhang hade tydligen missat detta. Nåväl, vi hade en kul och skön kväll och kommer såklart komma tillbaka, då förmodligen i sällskap med andra som vi redan känner :-)